Salted levert op grote schaal promotie- en reclame materialen aan de horeca. Van pakkende marketing tot interactieve menukaarten.
Bij Salted weten wij als geen ander uw merk perfect te positioneren. Waarom? Omdat ons team uit een groep specialisten bestaat, die een levenslange ervaring hebben in de FMCG branche. Alles wat met eten, drinken, horeca te maken heeft; is datgene wat wij graag ontleden, op smaak brengen, presenteren en verpakken in een geweldig marketingjasje. Met als doel om bij uw klanten alle zintuigen te prikkelen.
Drankje doen?Wij nodigen je graag uit voor een vrijblijvende inspiratie-sessie. Samen kijken we welke ingrediënten jouw bedrijf nodig heeft om te groeien. Goed plan?
Zeker, bakkie doen?Salted is het marketingbureau met een specialisatie voor de horeca. Onze energieke blend van marketeers en Bourgondiërs weet precies wat er speelt binnen de horeca marketing en waar de kansen liggen voor jouw organisatie. Juist in de horeca is marketing en reclame erg belangrijk. In geen andere branche draait het meer om smaak en beleving. Een goede ervaring van een drankje, de beleving van een middag op het terras.. het zorgt er voor dat je klanten herhaaldelijk blijven terugkomen. Maar hoe zorg je dat je onder de aandacht blijft en komt van je doelgroep? Wij stellen je graag voor aan onze innovatieve marketingconcepten, speciaal voor de horeca.
Uitstraling is essentieel om je te onderscheiden van concurrenten en waarde op te bouwen voor de doelgroep. Om een unieke branding te ontwikkelen voor jouw horecabedrijf, moet je terug gaan naar de bestaansreden van jouw bedrijf. Waarom doe je wat je doet en wat heeft de klant daaraan? Ervaart je klant dat ook zo? Vervolgens kijk je hoe je het onderliggende doel bereikt en welke handelingen daar voor nodig zijn. Je ontwikkeld waardevoorstel, bedrijfseigen proces of Unique Selling Proposition die alleen jij kan bieden aan jouw doelgroep. Hierdoor ontwikkel je onderscheidend vermogen en bouw je de waarde van je merk op. Het waardevoorstel dat op basis van jouw identiteit is ontwikkelt laat je doorklinken in je branding en design. De branding en vormgeving wordt gebruikt in al je on- en offline marketing uittingen. Zo zorg je voor een samenhangend geheel op ieder contactmoment in de klantreis waardoor jouw doelgroep niet je producten wilt kopen maar fan wordt van jouw missie. Is het recept van jouw onderneming al onweerstaanbaar?
Social media is voor de horeca erg belangrijk om binding te houden met je doelgroep. Maar wat plaats je op Instagram en Facebook en hoe zorg je dat je doelgroep je ook daadwerkelijk gaan volgen? Allereerst is het verstandig om na te denken hoe je de doelgroep op je social media gaat krijgen. Ga je dit doen met behulp van QR-codes, winacties of misschien zelfs digitale marketing. Als de mensen eenmaal op je social media kanalen zijn is het belangrijk dat je professioneel over komt. Natuurlijk wil je meteen beginnen met het maken van die leuke post, maar voordat je aan de slag gaat is het beter om eerst een contentkalender te maken. Zo breng je structuur in je posts en weet je wat je wanneer kan plaatsen. Dan komt het vormgeven nog. Tegenwoordig hebben de nieuwere smartphones al prima camera’s, maar ook deze moeten nog even bewerkt worden. Is je post klaar? Nog even een pakkende tekst schrijven en hij kan online!
Het onderhouden van je social media kan een intensieve taak zijn. Voor de gemiddelde horeca-zaak is het ook niet rendabel om hier iemand voor aan te nemen. Salted biedt daarin een oplossing. Wij kunnen het beheer van jouw social media voor je uit handen nemen. Samen bedenken we een social media strategie en stellen we de contentkalender op. Vervolgens zorgen wij voor smaakvolle teksten en passende fotografie. Deze foto’s kan je ook weer gebruiken voor je website. Zo ben jij altijd verzekerd van professionele content in de stijl van jouw onderneming. Klinkt dit als iets voor jou?
Een website biedt voor de horeca veel kansen. Zo kan je mensen reserveringen laten doen, online laten bestellen en nog veel meer Het mooie aan het online laten bestellen en reserveren is dat je leads werft. Leads die je tussentijds een aanbieding via de mail kan toe sturen, of kan enthousiasmeren met het gerecht van de maand. Het is immers zonde om een website te laten maken om alleen online aanwezig te zijn. Bij Salted ontwerpen we websites op basis van wat je doelgroep zoekt (UX Design), en ontwikkelen alleen wat nodig is. Zo heeft jouw website geen overbodige code in het recept wat resulteert in snelle laadtijden en een prettige gebruikerservaring. Een website op dieet dus!
Salted heeft jarenlange ervaring binnen de horeca, en weten waar bij jouw onderneming een snufje extra moet. We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende inspiratie-sessie. Samen kijken we hoe we jullie onderneming kunnen laten groeien. Goed plan?